HR Medewerker
Den Haag, Hybride
32 - 36 uur
€2500 – €3180
ORGANISATIE
Het ministerie van Justitie en Veiligheid (J&V) is verantwoordelijk voor het vreemdelingenbeleid van de Nederlandse overheid. Daaronder valt ook het terugkeerbeleid en de aanpak van illegaal verblijf. De Dienst Terugkeer en Vertrek (DT&V) voert dit beleid uit.
In deze tijdelijke functie maak je deel uit van het team PO van de afdeling Bedrijfsvoering op de locatie Den Haag. Het team PO bestaat naast een 2-tal administratief ondersteunende collega’s uit een 12-tal Senior Adviseurs Bedrijfsvoering met diverse aandachtsgebieden, Human Resources, Leren en Ontwikkelen, Arbo & Preventie en Arbeidsparticipatie en een Manager.
Gezamenlijk zet het team zich dagelijks met grote betrokkenheid in voor de DT&V en haar medewerkers. De medewerkers van het team hebben als uitvalsbasis het kantoor in Den Haag, maar verrichten hun werkzaamheden voor -en waar nodig- vanuit de DT&V locaties verspreid in het land.
OPDRACHT
Samen met je directe HRO-collega werk je nauw samen met de adviseurs, maar je onderhoudt ook goede contacten met o.a. de managementondersteuners, de collega’s van bedrijfsvoering en de afdelingsmanagers in het land. Daarnaast heb je telefonisch of per mail contact met de DT&V medewerkers die met HRM gerelateerde vragen bij je komen. Je bent een zelfstandige teamspeler die vanuit deze dynamische spilfunctie pro-actief bijdraagt aan het effectief en efficiënt functioneren van het gehele team PO.
- Grote hoeveelheid werk in combinatie met op kortere termijn verwachte onvoldoende resources en benodigde inspanningen om kwaliteit basisadministratie op orde te brengen.
- Je geeft nauwkeurig en tijdig uitvoering aan administratieve activiteiten rondom in,-door,- en uitstroom en verzuim.
- Je beheert diverse mailboxen en registratiesystemen.
- Je verzorgt de afhandeling van hierin binnengekomen vragen, verzoeken en meldingen o.a. op het gebied van werving en selectie, personele aangelegenheden die verband houden met p-direkt en de verzuimregistratie.
- Je stelt standaardbrieven, arbeidsovereenkomsten en detacheringsovereenkomsten op.
- Je ondersteunt de HR-adviseurs bij uitzoekwerk en draagt zorg voor complete en up-to-date personeelsdossiers.
- De klantvraag is effectief opgepakt en afgehandeld, dan wel doorgeleid.
- Aangeleverde gegevens en opdrachten zijn gecontroleerd op juistheid en volledigheid, verwerkt en gearchiveerd in de conform opdracht.
- Gegevens zijn verzameld en geselecteerd en overzichten zijn gemaakt conform opdracht
- Bijdragen zijn geleverd aan verbetering en efficiency van werkprocessen/ administratieve procedures.
WAT BIEDEN WIJ
- Een aantrekkelijk salaris van €2.500 tot €3.180.
- Een uitdagende functie bij een grote ministerie, uitgelezen kans ervaring op te doen binnen de overheid.
- 8% vakantiegeld, pensioenopbouw, 25 vakantiedagen.
- Flexibiliteit: je kunt direct kiezen voor een 32 tot 36 urige werkweek.
- Uitdaging en de mogelijkheid om snel door te groeien.
- De mogelijkheid om impact te maken door het inzetten van je kennis.
WIE ZOEKEN WIJ?
- Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding.
- Minimaal 1 jaar werkervaring hebben met voeren van HR/personeelsadministratie.
- Je bent goed met computersystemen. Programma’s zoals Outlook, Excel en Teams.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.
Goed om te weten
- Hybride werken: Dinsdag verplichte kantoordag.
- Het kantoor bevind zich naast Den Haag Centraal Station.
- De duur van de opdracht is tot en met 31 december 2024 (met optie op verlenging).
HOE ZIET DE SOLLICITATIEPROCEDURE ERUIT?
We maken kennis
De tweede stap
Op gesprek bij de opdrachtgever
De vierde stap
Aan de slag!
De zesde stap





Stuur je CV
De eerste stap
Jij beslist
De derde stap
Je krijgt een contract
De vijfde stap
VRAGEN OVER DE VACATURE?
SOLLICITEREN
MEER LEZEN OVER
